PARCELIES.LV - 5 Padomi biroja pārcelšanai
Padomi biroja pārcelšanai
Visi zin, cik daudz pūles un plānošana jāiegulda, pārceļoties uz jaunu māju, bet biroja pārvietošana prasa vēl vairāk laika un
pūliņu. Pārvietojot savu uzņēmumu uz jaunām telpām, procesa gaitā ir jāpārliecinās, ka ir padomāts par pilnīgi visu. Ja tas tiek izdarīts, pirmā diena
jaunajās telpās jums un jūsu darbiniekiem kļūs vieglāka.
Pašam veikt biroja pārcelšanu nav viegli, tāpēc, iespējams, būs nepieciešama pārcelšanās pakalpojumu palīdzība. Protams,
ar mūsu Pārcelšanās Palīdzības® vadlīnijām jūs varat tikt galā ar svarīgākajām procesa daļām, kā arī jūs varat nolīgt pakalpojumu
sniedzējus, kas nodarbojas ar biroju pārvietošanu, pārcelšanas palīdzības tirgus vietnē.
Cik ilgs laiks nepieciešams biroja pārcelšanai?
Vidēji biroja pārcelšanas procesa veikšanai var būt nepieciešams sākot no viena mēneša līdz pat vienam gadam. Turpmāk minētie faktori var biroja pārcelšanās procesu pagarināt vai saīsināt.
- Jaunas vietas meklēšana
- Vietu apskate (iegādei vai īrei)
- Vienošanās par jauno biroja telpu cenu
- Attālums starp veco un jauno vietu
- IT aprīkojuma pārvietošana
- Rūpīga dokumentu pakošana
- Failu skaits, kam jāizveido digitālā rezerves kopija
- Jaunās biroja telpas izkārtojuma plānošana
- Jaunu mēbeļu un citu dekoratīvo objektu iegāde
- Interneta savienojuma uzstādīšana
- Komunālo pakalpojumu (elektrības, santehnikas, u.c.) uzstādīšana
Kādi vēl faktori jāņem vērā?
Turpmāk tiek minēti citi pārcelšanās procesa faktori, par kuriem jāpadomā, īstenojot biroja pārcelšanas plānu.
- Kurš uzraudzīs pārcelšanās procesu
- Kuri cilvēki būs biroja pārcelšanas darba grupā
- Mēģiniet neveikt pārcelšanos vasaras mēnešos
- Pārcelieties nedēļas dienās – pirmdiena līdz ceturtdiena
- Mēģiniet pārcelšanās procesu veikt ārpus darba laika
- Cik darbinieki pārceļas uz jauno atrašanās vietu
- Laicīgi rezervējiet pārcelšanās pakalpojumu sniedzējus
- Cik daudz pakošanas tiks veiktas birojā
- Katra diena, kad uzņēmums nestrādā, ir zaudēta peļņa un neizmantotas ieguldījuma atpelnīšanas iespējas
Cik agri ir jāuzsāk biroja pārcelšanas plānošana?
Biroja pārcelšanas procesa plānošana ir jāuzsāk pēc iespējas agrāk. Ieteicams arī laicīgi rezervēt vēlamo pārcelšanās pakalpojumu sniedzēju. Pārcēlšanās uzņēmumu grafiks var tikt ātri rezervēts, tāpēc piesakieties, cik vien ātri iespējams.
Jaunu biroja telpu meklēšana un biroja īres līguma sarunas var aizņemt noteiktu laiku. Jūsu interesēs nav parakstīt biroja īres līgumu,
atstājot maz laika pilnvērtīgai uzņēmuma inventāra pārvietošanai.
Lai arī plānot biroja pārcelšanu nekad nav par agru, darbiniekus par to ir vēlams informēt pareizā brīdī. Pārāk agri informēt
darbiniekus nav ieteicams, jo pārcelšanās var nenotikt sākotnēji plānotajā datumā. Bet, ja darbinieki tiek informēti pārāk vēlu, viņiem nepietiks laika veikt
savus uzdevumus pārcelšanās procesa laikā.
Kāpēc pārcelšanās jāveic ārpus darba laika?
Ja iespējams, biroja pārcelšanas plānu īstenojiet tad, kad neviens nestrādā. Ja darbinieki atrodas birojā katru dienu, jums ir divi varianti. Pirmais variants ir uzsākt pārcelšanos tad, kad vecā biroja telpās atrodas vismazāk cilvēku. Otrais variants ir veikt pārcelšanos laikā, kad netiek apkalpoti klienti.
Katra diena, kad birojs ir slēgts pārcelšanās procesa laikā, ir zaudēta peļņa un neiegūti ienākumi no ieguldījumiem, tāpēc
labs biroja inventāra pārcelšanas grafiks var novērst šādas problēmas.
Biroja pārcelšanai nav jābūt pārāk sarežģītai
Jūsu biroja pārcelšanas plāns var noritēt veiksmīgāk, ja sazināsieties ar pārcelšanās servisu parcelies.lv, domājot par galvenajām biroja pārcelšanas procesa īpatnībām.
Ātrais skats uz parcelies.lv pārvākšanās servisa darbā:
IZSAUCIET PROFESIONĀĻUS
Sagatavošanās pārvākšanās procesam ir viens no pēdējiem soļiem mājas iegādes procesā; lai gan tas var būt saspringts, tas ir arī ļoti aizraujošs laiks. Vai drīzumā plānojat pārcelties? Zvaniet +37129537152 un mēs visu nokārtosim.
Sekojiet parcelies.lv Instagramā