parcelies.lv | 2 noliktavu pārvešana 2 dienu laikā
Pārvedām divas noliktavas telpas ar mēbelēm un produkciju.
Esam pārveduši divas noliktavu telpas Rīgā uz vienu lielāku telpu. Esam strādājuši divas dienas. Pēc pārvešanas esam sakārtojuši jaunās telpas. Uzstadījām glabāšanas stellažas, kā arī izvietojām produkciju telpas ietvaros.
MŪSU PĀRVĀKŠANĀS PAKALPOJUMU IETVAROS NODROŠINĀM:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
parcelies.lv | Flīģeļu pārvešana [video]
NEPIECIEŠAMS PĀRVEST KLAVIERES VAI FLĪĢELI? PĀRVEST SEIFU? UZNEST IEKĀRTU?
Smagās un sarežģītas kravas mēs pārvadājam pastāvīgi. Esam veduši kafijas un uzkodu automātus, smagos seifus, klavieres, rūpniecības iekārtas utt. Esam veikuši šādu priekšmetu pārvietošanu pa trepēm. Zinām, kā pareizi pārvest jebkura veida klavieres.
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
parcelies.lv | Ko Jūsu biroja telpās redzēs klients?
Ko redzēs klients
Ja jūs savas biroja telpās pieņemat klientus, labāk uzreiz atteikties no sarežģītas caurlaižu sistēmas un maldinošās adreses tālajā
indutstriālajā zonā. Klientam jūs ir jāatrod maksimāli ātri un viegli. Jo mazāk šķēršļu būš viņa ceļā, jo vairāk izredzes, ja viņš
līdz jums tomēr aizies.
Jums ir jāapdomā klientu pārvietošanas shēmu un visus klienta pieskares punktus ar jūsu biznesu. No autostāvvietas līdz apsardzes caurlaides punktam, no sekretāres pie ieejas līdz vajadzīgam kabinetam.
Vai jūs ir viegli atrast? Ko jūs velaties parādīt klientam jūsu biroja telpās un ko - negribat rādīt? Kur klients var pagaidīt, ja viņš ir atnācis ātrāk? Kur var uzkārināt drēbes, kā klients varēs pavadīt laiku, kāmēr viņš gaida.
Padoms
Ja navigācija līdz jūs biroja telpām ir sarežģīta un maldinoša, tad ir jānodrošina norādes zimju uzstādīšanu.
Pie ieejas ofisā visbiežāk tiek iekārtota pieņemšanas zona ar sēdvietām, kur klients redzēs recepciju, kompānijas logotipu, bet talāk sekretārs pieņem no klienta drēbes, piedāvā kafiju/tēju vai arī tiek nodrošināta pašaapkalpošanās iespēja.
Klientu pārrunu telpas labāk izvietot maksimāli tuvu ieejai, lai viesiem nabūtu jāiet cauri daudzām nodaļām.
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
parcelies.lv | Pārvedām pilno mašīnu ar grāmatu kastēm.
Grāmatu kastes tika pārvietotas no Mežciema privātmājas trešā stāva uz mantu glabātuve Daugavgrīvas ielā. Darbs ir izpildīts ātri, uzmanīgi un paveikts 4 stundās.
Pārvākšanās serviss Rīgā un Latvijā - https://www.parcelies.lv
Услуги по переезду в Риге и Латвии - https://www.parcelies.lv
Pārcelšanās pakalpojumi Instag
parcelies.lv - Pārvedām pilno mašīnu ar grāmatu kastēm.
ramā - https://www.instagram.com/parcelies.lv
Pārvākšanās pakalpojumi Facebookā - https://www.facebook.com/parcelies.lv
Pārvākšanās serviss Latvijā, pārvākšanās serviss, pārcelšanās serviss, mantu pārvešana, mēbeļu pārvešana, pārvest mēbeles, pārvest mantas, pārvest biroju, pārvest dzīvokli, kravu pārvadājumi, krāvēji, mēbeļu pārvadājumi, mēbeļu montāža, mēbeļu utilizācija, mēbeļu demontāža, starpvalstu pārcelšanās, pārvākšana sevisa cenas
#pārvākšanās #parcelieslv #переезд
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
parcelies.lv | Kā aprēķināt biroja platību?
Kā aprēķināt biroja platību
Saskaņā ar normām, platība, kura ir jārēķina uz vienu darbinieku, kas strādā pie datora ir vidēji 4.5-6 kv.m. Protams, šis cipars ir ļoti nosacīts, kura pati par sevi nedos priekšstātu par to, kādai ri jābūt biroja platībai.
Pirmkārt, ir jāņem vērā ergonomikas rādītājus, attālumu starp darbavietām un ejām.
Otrkārt, biroja platība iekļauj ne tikai darba telpas, bet arī glabāšanas zonas, klientu gaidīšanas telpas, atpūtas telpas, pārrunu telpas, garderobu, servara telpu un virtuvi. Tāpēc ir jāsaprot, kā izskatīsies visas biroja telpas, visas nepieciešamas zonas, darbienieku kustības ceļi, telpu savstarpējo telpu izvietojuma loģiku, nepieciešamo apgaismojumu un aptuvēnās platības.
Tad seko citu biroja elementu skaits un izvietojums: plaukti, atbilknes, gaisa atdzesēji, biroja tehnika, klusuma zonas ar akustiskiem krēsliem utt. Ir jāsaprot arī, kāds būs darbinieku skaits katrā nodaļā un darba grupā, kuri atrodas ofisā viesas dienas garumā, kā arī to darbinieku skaitu, kuri strādā attālināti.
Ieteikums:
Vai vienmēr ir jārēķina darba vietu skaitu, kurš būs līdzīgs darbinieku skaitam? Ja Jūsu kompānijā 20-30% darbinieku strādā attālināti, tad būtu pareizi izveidot rezerves darba vietas, kurus darbinieki varēs laicīgi sev pieteikt - nepieciešamības gadījumā. Tas ļaus atteikties no liekās biroja telpām un samazināt izdevumus, kas ir saistīti ar biroja nomu.
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
parcelies.lv | Kas ir birojs ar izaugsmes potenciālu?
Birojs ar izaugsmes potenciālu
Ieteikums:
- Vairākas kompānijas iznomā un izpērk lielākas telpas, nekā tām ir nepieciešamas. Liekas telpas tiek nodalītas no kompānijas darba telpām un tad tiek izīrētas.
- Tādējādi kompānijai vienmēr ir pieejamas rezerves birojas telpas katram gadījumam.
- Tāda pati pieeja strādā arī gadījumā, ja darbinieku skaits samazinās. Jūs varat nodalīt daļu no nevajadzīgām biroja telpām, aprīkot tās un izīrēt citam birojam vai kovorkingam.
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
parcelies.lv | Klienta atsauksme

Mūsu krāvēji ir zinoši un gatavi jebkuriem izaicinājumiem. Viņi saprot, kā padarīt darbu operatīvi un atbilstoši augstākās kvalitātes standartiem. Pārvākšanās ir mūsu profesionālā kompetence, nevis hobijs. Mēs nodrošinām dažādu biroju pārcelšanos ikdienā, tādēļ zinām, ko darām. Rīgā esam pārveduši jau vairākus simtus dažāda lieluma birojus. Esam strādājuši praktiski jebkurā biroju centrā un ēkā.
Nepieciešamības gadījumā mēs varam strādāt darba dienu vakaros vai brīvdienām, piesaistot darbam nepieciešamo speciālistu un auto skaitu, lai taupītu Jūsu naudu un laiku, nodrošinot augstākās kvalitātes pārvākšanās servisu. Mums ir pieredze seifu un lielgabarīta iekārtu pārvadāšanā.
Mēs iepakosim un pārvietosim Jūsu biroja tehniku, televizorus, monitorus, datorus, sadzīves tehniku un citas trauslās lietas tā, lai tās aizvestu līdzi galamērķis droši un tādā pašā stāvoklī.
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
parcelies.lv | Kā izvēlēties Jūsu kompānijai piemērotas biroja telpas?
Kā izvēlēties Jūsu kompānijai piemērotas telpas
Pirms izvērtēt kokrēto telpu, ir jāsaprot, kā Jūs izsēdināsiet savus darbiniekus. Darba vietu izvietošanai ir jāatbilst Jūsu kompānijas darba principiem un arī iekšējai korporatīvai kultūrai. Tas var būt kabinēta tipa telpas, atklātā izvietošana kopējā zālē (leilākajā telpā) vai arī jauktā izvietošana, kur priekšniekiem un dažiem darbiniekiem ir savi kabineti, bet lielākā kolektīva daļa sež kopā (apvienota darba grupās un nodaļās).
Dažos biznesa centros jau iepriekš būs paredzēta noteiktā izvietošanas sistēma - noteikts darbinieku izvietošanas veids. Piemēram, vecākajās koridoru tipa ēkās mainīt izvietošanas sistēmu, pielāgojot to savām vajadzībām, ir grūtāk, bet dažreiz tas ir pat neiespējami.
Koridoru tipa ēkās, piemēram, nav iespējas atrast vai kaut kādā veidā izveidot lielo galveno (zāles tipa) telpu, kur varētu brīvi izsēdināt darbiniekus. Jaunajā biroju ēkā ofisa telpas jau uzreiz ir pārdomātas tādā veidā, ka lielajā zālē ir iespējams izvietot līdz pat 300 darbiniekiem.
Jā jūs esiet pārliecināti, ka jūsu darbiniekiem ir pastāvīgi jābūt lielajā kopējā telpā, kas varētu nodrošināt nepārtraukto savstarpējo komunikāciju, tad jūsu jaunajām ofisa telpām ir jābūt nodrošinātam ar ļoti labu apgaismojumu. Runa iet tieši nevis par mākslīgo telpu apgaismojumu, bet gan par sauli. Lielie logi šajā gadījumā būs ļoti nepieciešami. Ir jābūt iespējai šādas biroja telpas brīvī caurstaigāt. Ofisa felpām ir jābūt nodrošinātām ar avarijas ejām, ventilēšanas iespēju. Nemazsvarīgi ir arī šādu biroja telpu nodrošināt ar skaņas izolāciju, lai jūsu darbiniekiem būtu iespēja koncentrēties.
Izvēloties ofisa telpas, ņemiet vērā arī piekļuvi birojam. Gan klientiem, gan arī darbiniekiem ir jātiek birojā ērti, ātri un bez leikām grutībām. Neviens darbinieks neatteiksies no ērtās caurlaižu sistēmas, kā arī no sabiedriskā transporta un bezmaksas autostāvvietas pieejamību 5-10 minūšu gājenā no jūsu biroja telpām.
Ieteikums: Izveidojiet visu darbinieku un nodaļu sarakstu, pārdomājiet to pārvietošanas loģiku un savstarpējo sadarbību. Darba grupas, kuras visbiežāk kontaktē savā starpā, ir jāizvieto tuvu viena otrai.
Padomājiet, kuram no jūsu darbiniekiem vai kurai nodaļai ir nepieciešamas atsevišķas telpas, bet kam ir jābūt kopējā biroja telpā. Kuriem dabiniekiem ir jābūt darba procesā centrā, bet kurš (vai kura) ir jāizvieto tālakā biroja telpu galā. Piemēram, pārdošanas nodaļa var būt izvietota biroja centrā, bet IT nodaļas (back ofiss) ir tālu prom - klusumā un koncentrācijā. Iespējams, ka jūsu uzņēmuma darba specifika ir tāda, ka jums ir jādara tieši otrādi. Padomājiet.
Pat ja tiek plānota atklātā izvietošana (kopējā telpā), tad dažiem darbiniekiem, iespējams ir jābūt nedaudz izolētiem. Piemēram, HR speciālists, jurists, grāmatvedības nodaļa utt. Tāpēc, ka šo nodaļu un speciālistu darbs paredz konfidenciālo dokumentu glābāšanu. Gadījumā, ja visi darbinieki (arī iepriekšminētie speciālisti) atrodas vienā kopējā telpā, tad konfidenciālo dokumentu glābāšanai ir jāparedz atsevišķā vietā.
Ja Jums ir nepieciešams pārcelties jaunajā telpās, izmantojiet profesionāļu palīdzību. Profesionāļus atšķir tas, ka viņi veica pārvadājumus, pārcelšanas pakalpojumus un smago iekārtu pārvietošanu katru dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Kā atrast ideālās biroja telpas un ietaupīt?
Kā atrast ideālās biroja telpas un ietaupīt: telpu izvēles noteikumi, trendi, padomi
Ieteikums numurs viens: nosakiet galvenās problēmas (uzdevumus), kurus jūsu jaunās telpas atrisinās.
Neskatoties uz to, ka biroja telpu izvēle ir lielā, biznesa centri pazemina nomas cenas, bet daudzi online-startapi jau no pašiem pirmsākumiem organizē darbu
tā, lai strādātu attālināti, tomēr vairākām kompānijām joprojām ir svarīgi, lai darbinieku komandu varētu ikdienā komunicēt klātienē.
Ja jūsu uzņēmumam ir nepieciešamas biroja telpas, tad uzreiz radās daudz jautājumu, kas ir saistīti ar telpu izvēli. Telpām ir jāatbilst
jūsu kompānijas tipam. Tas ir saistīts ne tikai ar biznesa centra izvietošanu un https://www.parcelies.lv/biroja-un-dzivokla-parvaksanas/biroja-parcelsanas-pakalpojumi/, bet arī iekšējās biroja dzīves organizācijai, kura būs efektīva
tieši jūsu gadījumā.
telpu nomas maksu
Kā izvēlēties pareizās biroja telpas? Kāda platība ir nepieciešama? Vai ir jāseko tendencēm un trendiem biroju telpu organizācijā
vai tomēr ir svarīgi piemērot jaunās telpas tieši jūsu kompānijas vajadzībām? Kā efektīvi organizēt biroju tā, lai darbinieki justos komfortabli, bet darba
uzdevumi tikti pildīti maksimāli ātri?
Kādi ir biroja izvēles pasaules tendences un pieredze? Birojs ir uzņēmuma filozofijas aspoguļojums.
Jau labu laiku par ideāliem birojiem tiek uzskatīti ofisi, kas pieder Google korporācijai. Viņi vieni no pirmiem, kas izmēģināja brīvo formātu,
kura ietvaros darbiniekiem ir iespēja paņemt pārtraukumu no darba pienākumu pildīšanas, piemēram, palasīt grāmas atpūtas zonā vai izpildīt jogas vingrinājumus
darba laikā īpaši tam paredzētajās aprīkotajās telpās.
Protams, ne visi darba devēji ir gatavi piedāvāt darbiniekiem tādu brīvību, toties daudzas kompānijas arvien vairāk piesaistās «brīvābiroja» tendencēm. Tagad arī darbinieki izvēlas darbu, ņemot vērā to, kāds uzņēmumas ir ofiss.
Tas viss nav tik pat vien. Brīvāks biroja formāts ļauj nodzēst robežas starp brīvo un darba laiku. Darbinieks iekļūst komfotablā, bet
tajā pat laikā - kontrolētajā vidē, kurā viņš jūtas brīvs, vairāk laika pavadot birojā un komunikācijā ar kolēģiem. Atklātā komunikācija
ļauj katru dabinieku padarīt par vairāk pieejamo un tādēļ arī uzdevumi tiek pildīti ātrāk un efektīvāk.
Šī pieeja noteikti nebūs katram, tādēļ pirms sēkot tendencēm ir ļoti svarīgi pārzināt savu kompāniju, tās mērķus
un galvenos uzdevumu.
Ja Jums ir nepieciešams pārcelties jaunajā telpās, izmantojiet profesionāļu palīdzību. Profesionāļus atšķir tas, ka viņi veica pārvadājumus, pārcelšanas pakalpojumus un smago iekārtu pārvietošanu katru dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Pārcelšanās no Rīgas uz Cēsīm

Profesionāļus atšķir tas, ka viņi veica pārvadājumus, pārcelšanas pakalpojumus un smago iekārtu pārvietošanu katru dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Biroja pārvietošana uz Kronvalda bulvāri

Esam pārceluši lielo ofisu uz Kronvalda bulvāri. Strādājām apmēram nedēļu. Darbs padarīts un klients ir apmierināts are rezultātu!
Biroja pārvietošanas laikā esam pārveduši gan darbinieku mēbeles, gan mantas, gan arī seifus, iekārtas un tehniku!
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi veica pārvadājumus, pārcelšanas pakalpojumus un smago iekārtu pārvietošanu katru dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
Parcelies.lv | Pārvietojām 400kg seifu

Pārvietojām šo seifu no 4. stāva Katlanaka ielā uz 3.stāvu Rīgas centrā. Seifu pārvietošanu veicam ar uzmanību ne tikai pret iekārtu, bet arī pret telpām un kāpnēm.
---
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi veica pārvadājumus, pārcelšanas pakalpojumus un smago iekārtu pārvietošanu katru dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Dzīvokļa pārcelšanās no Ziepniekkalna uz Babīti

Pārceļām dzīvokli no Ziepniekkalna uz Babīti. Viss darbs aizņēma 3 stundas. Mēbeles un mantas tika sagatavotas pārvešanai, saliktas mašīnā, nostiprinātas, aizvestas uz jauno adresi, uznestas. Pie reizes klientam atvedām arī jaunās virtuves mēbeles no ražošanas.
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi pārceļ birojus kartu dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Biroja pārcelšanās: 5.solis

Piektais solis – Iekārtošanās
- Lielā pārcelšanās ir galā! Tagad ir laiks pievērsties vēl dažiem sīkumiem, lai pēc iespējas ātrāk atgrieztos pie darba.
- Pārliecinieties, ka visas zonas ir skaidri noteiktas un norobežotas, lai darbinieki varētu tās redzēt.
- Uzstādiet visus datorus un tehnisko aprīkojumu.
- Noregulējiet telefonu līnijas un sistēmas.
- Norādiet jaunu kontaktinformāciju jūsu mājaslapā.
- Izveidojiet jaunu telefonu sarakstu.
- Pārsūtiet visiem jaunus telefonu sarakstus un informējiet visus par nodaļu atrašanās vietām.
- Veiciet telpu rūpīgu pārbaudi un nepieciešamības gadījumā ziņojiet pārvākšanās uzņēmumam par jebkādiem bojājumiem.
- Pārliecinieties, ka apdrošinājums ir pārcelts.
- Pārliecinieties, ka visi iepriekšējie īres līgumi ir izbeigti.
- Pārliecinieties, ka visi depozīti par iepriekšējām telpām ir saņemti.
- Savāciet visas caurlaides, piekļuves kartes un atslēgas no vecajām telpām un nosūtiet tās atpakaļ.
- Izsniedziet jaunas caurlaides, piekļuves kartes un atslēgas no jaunā biroja.
- Pārbaudiet visus rēķinus un maksājumus.
- Organizējiet jaunu IT sistēmu uzstādīšanu.
- Nopublicējiet preses relīzi par adreses maiņu.
- Izveidojiet plānošanas komiteju, lai organizētu ballīti par godu biroja pārcelšanai uz jaunajām telpām.
- Sarūpējiet pārsteigumu, atstājot uz katra darbinieka galda “sveiciena paku” ar darbinieku vārdu, amatu, sveiciena vēstuli un našķiem, kas palīdzēs darbiniekiem pārdzīvot šo grūto dienu.
- Apsveicam, jūs to izdarījāt!
- Ja jums ir izdevies pārdzīvot biroja pārvešanu bez lieka stresa, tad ir īstais laiks izdarīt pauzi un nosvinēt šo notikumu. Ceram, ka mūsu saraksts palīdzēs jums organizēt darbu.
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi pārceļ birojus kartu dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Biroja pārcelšanās: 4.solis
Ceturtais solis – Pārcelšanās
Kad pārcelšanās diena būs pienākusi, jums būs jābūt labi sagatavotiem. Ir vēl vairāki veidi, kā panākt, lai šajā svarīgajā dienā viss noritētu bez aizķeršanās.
Izdrukājiet un turiet pie rokas ārkārtas palīdzības dienesta tālruņa numuru.
Atvēlējiet naudu tam, lai varētu sarūpēt uzkodas pārvākšanās servisam un jūsu uzņēmuma pārstāvjiem.
Ja nepieciešams, parūpējieties, lai pārcelšanās laikā strādātu kondicionieris.
Pārliecinieties, ka viss tehniskais aprīkojums, datori, telefoni u.c. tiks pārvesti pirmām kārtām.
Nodrošiniet jūsu pārstāvju klātbūtni, lai pārliecinātos, ka visi priekšmeti ar krāsu marķējumu ir izvietoti pareizi un visi galdi kopā ar sanumurētām kārbām atrodas vajadzīgajās vietās.
Nozīmējiet telefona līniju un sistēmu darbības sākuma datumu.
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi pārceļ birojus kartu dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Biroja pārvākšanās: 3.solis

Trešais solis – Sagatavošanās
- Izpētiet jūsu jaunā biroja stāvu plānu.
- Izmēriet jauno biroja telpu un saplānojiet, kur jūs novietosiet aprīkojumu.
- Sastādiet jūsu biroja mēbeļu plānu.
- Sazinieties ar mēbeļu ražošanas uzņēmumu, ja jums būs vajadzīgas kādas jaunas mēbeles.
- Ja nepieciešams, pasūtiet jaunas mēbeles un kancelejas piederumus.
- Nepieciešamības gadījumā iznomājiet noliktavas telpas.
- Piešķiriet krāsu kodus katrai nodaļai. Sastādiet detalizētu telpu plānu un uzlīmējiet krāsainas uzlīmes uz katras nodaļas sekcijām.
- Piešķiriet katram darbiniekam numuru un uzlīmējiet uzlīmi ar attiecīgo numuru uz darbinieka galda un aprīkojuma.
- Nosakiet koplietošanas telpu atrašanās vietas jaunajā stāvu plānā un nosauciet šīs vietas.
- Parakstiet visus oficiālos dokumentus, atļaujas un licences.
- Rezervējiet stāvvietas un liftus uz pārcelšanās dienu.
- Pasūtiet uzkopšanu esošajā birojā un jaunajās telpās.
- Noskaidrojiet jauno telpu piekļuves kodus un drošību.
- Nosūtiet krāvējiem detalizētu jauno telpu stāvu plānu vai organizējiet tikšanos jaunajās telpās, ja nepieciešams.
- Sastādiet detalizētu pārcelšanās dienas plānu darbiniekiem.
- Izveidojiet kontakttālruņu sarakstu, ko visi pārcelšanās procesā iesaistītie, ieskaitot liftu dienesta darbiniekus un ēkas administrāciju, varēs izmantot ārkārtas situāciju gadījumā.
Kas jāņem vērā jūsu plānošanas grupai šajā posmā?
- Katrā komandā uzdodiet vienam cilvēkam kontrolēt iepakošanas procesu savā nodaļā.
- Nosakiet iepakošanas kārtību un shēmu.
- Izveidojiet piebraukšanas shēmu jaunajam birojam, iekļaujot tajā stāvvietas, sabiedriskā transporta pieturas utt.
- Izveidojiet katram darbiniekam “pārcelšanās paketi”, kas ietvers viņa darba vietas numuru, uzņēmuma kodu un informāciju par jauno vietu.
- Nosakiet standarta marķēšanas metodi klēpjdatoriem, ekrāniem, cietajiem diskiem, tastatūrām utt. Pārliecinieties, ka visi darbinieki ir par to informēti.
- Pārbaudiet, vai visi ir paņēmuši uz mājām savas personīgās mantas un ierīces.
- Nosakiet, kurš no jūsu uzņēmuma pārstāvjiem paliks vecajā birojā līdz pēdējās kravas mašīnas aizbraukšanai un kurš brauks uz jauno vietu kontroles veikšanai.
- Sarunājiet ar katru nodaļu, lai darbinieki atbrīvotu un iepakotu vai aizzīmogotu savas kartotēkas utt.
- Pārliecinieties, ka jaunajās telpās ir pareizi salīmētas uzlīmes ar krāsu kodiem un darba vietu numuriem.
- Pārliecinieties, kas visas atslēgas, piekļuves kodi vai zīmes un informācija par drošību ir pieejami visiem darbiniekiem.
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi pārceļ birojus kartu dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Biroja pārvākšanās: 2.solis
Otrais solis – Komunikācija
- Kad pārcelšanās datums ir apstiprināts, ir svarīgi paziņot par plānoto pārcelšanos visām ieinteresētajām pusēm.
- Informējiet jūsu tagadējo iznomātāju un/vai nekustamā īpašuma pārvaldnieku, nosūtot oficiālu paziņojumu.
- Informējiet visus jūsu darbiniekus par pārcelšanās datumu.
- Izveidojiet cilvēku sarakstu, kuriem nepieciešams nosūtīt paziņojumu par adreses maiņu.
- Pārliecinieties, ka jūsu darbinieku saraksts ir aktuāls.
- Pārliecinieties, ka jūsu pasūtītāju un piegādātāju saraksts ir aktuāls.
- Pārliecinieties, ka visi komandas locekļi zina savus pienākumus.
- Sarunājiet biroja pārvešanu ar jūsu izvelēto pārcelšanās uzņēmumu.
- Informējiet savu IT nodaļu par pārcelšanos un pajautājiet, kādi tehniskie līdzekļi būs vajadzīgi šajā dienā.
- Informējiet vietējos partnerus, filiāles un piegādātājus par plānoto pārcelšanos, it īpaši tos, kurus skars adreses un kontaktinformācijas maiņa.
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi pārceļ birojus kartu dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.
parcelies.lv | Biroja pārvākšanās: 1. solis
Biroja pārvešana soli pa solim | biroja pārvakšanās uzņēmumiem
Gatavojoties biroja pārvešanai, visi grib, lai pārcelšanās radītu pēc iespējas mazāk neērtību. Neatkarīgi no tā, vai
jūs pārceļaties uz apsaimniekojamo biroju vai uz ēku ar telpām kopīgam darbam, vissvarīgākais ir plānošana, sagatavošanās un komunikācija. Lai arī biroja
pārvešana ir sarežģīts uzdevums, ir daži pasākumi, kurus jūs varat īstenot, lai viss noritētu gludi. Lūk, ērta pamācība, kas palīdzēs jums pārvestbiroju bez lieka stresa.
Pirmais solis – Sagatavošanās
- Ja esat pieņēmis lēmumu pārcelt biroju, sāciet rīkoties uzreiz. Vislabāk ir sākt sagatavošanās darbus 3-6 mēnešus pirms pārcelšanās datuma.
- Pārlasiet savu komerctelpu nomas līgumu. Ja plānojat atbrīvot telpas pirms termiņa, tas var prasīt jums depozītu. Var izrādīties, ka jūs būsiet atbildīgs par jebkādiem bojājumiem telpām, kas var rasties pārcelšanās laikā.
- Pārliecinieties, ka esiet visu detaļu kursā. Izveidojiet plānošanas grupu, kas varēs deleģēt uzdevumus un būs atbildīga par pārcelšanos.
- Atrodiet pārcelšanās servisu, kuram ir lielā pieredze un kas spēs pārvest mantas atbildīgi un droši.
- Pārliecinieties, lai pārcelšanās servisam ir iepakosanas materiāls, kā arī viss nepieciešamais instrumentarijs. Pārvākšanās speciālistiem ir jābūt spējīgiem nodrošināt Jums ietilpīgu transportu ar kravas nodalījumu būdas (taisnstūra) veidā. Šādi mēbeles var sajiet daudz vairāk, kā arī tās varēs drošāk stiprināt un tādējādi - pārvest bez problēmām.
- Izvērtējiet atsauksmes par pārcelšanās servisa darbiem, kā arī apskatieties galeriju ar bildēm.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
parcelies.lv | Biroja pārcelšanās ar speciālsitu palīdzību
Pārcelšanās ar pārvadājumu uzņēmuma palīdzību
Šis variants ir drošāks, pieejamāks un ātrāks. Specializēts uzņēmums piemēro komplekso pieeju, transportējot jebkādas kravas neatkarīgi no attāluma. Klients varēs jau laikus apspriest darba noteikumus, pasūtīt papildus opcijas, izpētīt transportlīdzekļa raksturojumus.
Pārvadājumu uzņēmuma krāvēji ļoti bieži strādā kopā, kā arī darbojas saskaņā ar pārvadājumu uzņēmuma izstrādātiem kvalitātes standartiem. Profesionāli krāvēji ir izturīgi, stipri, pieredzējuši, racionāli, ātri, rūpīgi, kā arī attapīgi! Tie spēj atrisināt jebkuru uzdevumu. Tas viss atšķir profesionāļus no amatieriem.
Kā strādā profesionāli kravu pārvadājumu speciālisti:
- Vispirms apmeklē biroju – pārcelšanās servisa darbinieks novērtē mantas daudzumu.
- Piedāvā dažādus iepakojuma materiālus – kvalitatīvi materiāli, drošs stiprinājums, aizsardzība no mitruma un mehāniskiem bojājumiem.
- transportēšanas Mēbeļu izjaukšanas un salikšanas pakalpojums – jūs varat būt droši, ka priekšmeti transportēšanas laikā netiks sabojāti un nezaudēs savu sākotnējo izskatu.
- Krāvēju brigāde ir pieredzējuši darbinieki, kas nepieļauj kļūdas.
- Iekraušanas tehnika un metode, ko izmanto speciālisti, garantē priekšmetu saglabātību.
- Priekšmetu izvietošana atbilstoši klienta plānam. Ja jūs izdarīsiet atzīmes uz kastēmun mēbelēm un tad atbilstoši apzīmēsiet kabinetus jaunajā birojā, tad krāvēji novietos kravu vajadzīgajā vietā patstāvīgi.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)
parcelies.lv | Kāpēc biroja pārcelšanās saviem spēkiem ir slikta ideja
Pārcelšanās saviem spēkiem - nav labākā ideja
Dažreiz biroja īpašnieki var uzskatīt, ka pārvadātāja piesaistīšana mantas transportēšanai izmaksā dārgi. Tas neatbilst patiesībai!
Organizējot visu saviem spēkiem:
Būs pašam jāpērk visi iepakojuma materiāli. Jūsu darbinieki ne vienmēr zinās, kas tieši būs labākais variants monitora, gludu virsmu, klēpjdatoru
pasargāšanai utt.
Būs nepieciešams iznomāt transportu – visbiežāk ekspeditori, lai ietaupītu naudu, sūta reisā maztonnāžas kravas auto. Tas palielina reisu skaitu, kā
arī neļauj transportēt lielas mantas un mēbeles neizjauktā veidā. Pie tam pastāv liels risks, ka auto, kas pie Jums atbrauks, būs nevisai tīrs un jauns.
pārcelšanu Vajadzēs noteikt darbinieku, kurš būs atbildīgs par biroja pārcelšanu – darbinieks nepiekritīs veikt sarežģītu darbu par brīvu, vajadzēs maksāt prēmiju.
Būs nepieciešams nolīgt cilvēku, kurš varēs rūpīgi izjaukt un pēc tam salikt mēbeles. Tas nav tik vienkārši kā liekas!
Krāvēji, kas piedāvā savus pakalpojumus sludinājumos (t.i., krāvēji, kas vienkārši piestrādā) – būtisks izdevumu postenis,
taču iepriekš pārbaudīt to profesionalitāti nebūs iespējams. Tie bieži kavē, neierodas darbā, tiem nav speciālas iekraušanas tehnikas, tie atsakās pacelt smagus
priekšmetus augšējos stāvos. Šādi krāvēji (no sludinājumiem) visticamāk nezinās, kā pareiz nest mēbeles, kā tās izjaukt un salikt, tie nevarēs organizēt savu darbu tā, ka visu izdarītu ātri un droši.
Pārcelšanās serviss, toties, nodrošinās Jums pilnvērtīgu pakalpojumu. Jums nebūs ne par ko jāuztraucās. Būs tikai jāparāda, kas ir jāved un pēc tam var droši atpūsties.
Profesionāļus atšķir tas, ka viņi pārceļ birojus kartu dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārcelšanās servisa ietvaros piedāvājam:
- Nepieciešamības gadījumos pārcelšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas par pārvākšanās pakalpojumiem
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes pārvešanas un pārcelšanās servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Mēbeļu un mantu pārvadājumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (tai skaitā lielgabarīta mēbeļu un iekārtu, seifu, klavieru pārvešanu u.c.)