parcelies.lv | Kā izvēlēties Jūsu kompānijai piemērotas biroja telpas?
Kā izvēlēties Jūsu kompānijai piemērotas telpas
Pirms izvērtēt kokrēto telpu, ir jāsaprot, kā Jūs izsēdināsiet savus darbiniekus. Darba vietu izvietošanai ir jāatbilst Jūsu kompānijas darba principiem un arī iekšējai korporatīvai kultūrai. Tas var būt kabinēta tipa telpas, atklātā izvietošana kopējā zālē (leilākajā telpā) vai arī jauktā izvietošana, kur priekšniekiem un dažiem darbiniekiem ir savi kabineti, bet lielākā kolektīva daļa sež kopā (apvienota darba grupās un nodaļās).
Dažos biznesa centros jau iepriekš būs paredzēta noteiktā izvietošanas sistēma - noteikts darbinieku izvietošanas veids. Piemēram, vecākajās koridoru tipa ēkās mainīt izvietošanas sistēmu, pielāgojot to savām vajadzībām, ir grūtāk, bet dažreiz tas ir pat neiespējami.
Koridoru tipa ēkās, piemēram, nav iespējas atrast vai kaut kādā veidā izveidot lielo galveno (zāles tipa) telpu, kur varētu brīvi izsēdināt darbiniekus. Jaunajā biroju ēkā ofisa telpas jau uzreiz ir pārdomātas tādā veidā, ka lielajā zālē ir iespējams izvietot līdz pat 300 darbiniekiem.
Jā jūs esiet pārliecināti, ka jūsu darbiniekiem ir pastāvīgi jābūt lielajā kopējā telpā, kas varētu nodrošināt nepārtraukto savstarpējo komunikāciju, tad jūsu jaunajām ofisa telpām ir jābūt nodrošinātam ar ļoti labu apgaismojumu. Runa iet tieši nevis par mākslīgo telpu apgaismojumu, bet gan par sauli. Lielie logi šajā gadījumā būs ļoti nepieciešami. Ir jābūt iespējai šādas biroja telpas brīvī caurstaigāt. Ofisa felpām ir jābūt nodrošinātām ar avarijas ejām, ventilēšanas iespēju. Nemazsvarīgi ir arī šādu biroja telpu nodrošināt ar skaņas izolāciju, lai jūsu darbiniekiem būtu iespēja koncentrēties.
Izvēloties ofisa telpas, ņemiet vērā arī piekļuvi birojam. Gan klientiem, gan arī darbiniekiem ir jātiek birojā ērti, ātri un bez leikām grutībām. Neviens darbinieks neatteiksies no ērtās caurlaižu sistēmas, kā arī no sabiedriskā transporta un bezmaksas autostāvvietas pieejamību 5-10 minūšu gājenā no jūsu biroja telpām.
Ieteikums: Izveidojiet visu darbinieku un nodaļu sarakstu, pārdomājiet to pārvietošanas loģiku un savstarpējo sadarbību. Darba grupas, kuras visbiežāk kontaktē savā starpā, ir jāizvieto tuvu viena otrai.
Padomājiet, kuram no jūsu darbiniekiem vai kurai nodaļai ir nepieciešamas atsevišķas telpas, bet kam ir jābūt kopējā biroja telpā. Kuriem dabiniekiem ir jābūt darba procesā centrā, bet kurš (vai kura) ir jāizvieto tālakā biroja telpu galā. Piemēram, pārdošanas nodaļa var būt izvietota biroja centrā, bet IT nodaļas (back ofiss) ir tālu prom - klusumā un koncentrācijā. Iespējams, ka jūsu uzņēmuma darba specifika ir tāda, ka jums ir jādara tieši otrādi. Padomājiet.
Pat ja tiek plānota atklātā izvietošana (kopējā telpā), tad dažiem darbiniekiem, iespējams ir jābūt nedaudz izolētiem. Piemēram, HR speciālists, jurists, grāmatvedības nodaļa utt. Tāpēc, ka šo nodaļu un speciālistu darbs paredz konfidenciālo dokumentu glābāšanu. Gadījumā, ja visi darbinieki (arī iepriekšminētie speciālisti) atrodas vienā kopējā telpā, tad konfidenciālo dokumentu glābāšanai ir jāparedz atsevišķā vietā.
Ja Jums ir nepieciešams pārcelties jaunajā telpās, izmantojiet profesionāļu palīdzību. Profesionāļus atšķir tas, ka viņi veica pārvadājumus, pārcelšanas pakalpojumus un smago iekārtu pārvietošanu katru dienu. Gadiem! Taupiet savu laiku un nervus - griezieties pie profesionāļiem.
Mūsu pārcelšanās speciālisti zina, kā pareizi salikt visu kravas nodalījumā tā, lai visas mantas un mēbeles aizbrauc līdz galamērķim droši. Mēs izmantojam plēvi, kartonu, kartona stūrīšus, speciālās izturīgas un tīras štropes. Mūsu pārcelšanās speciālisti ļoti labi saprot, kas ir nepieciešams ātram un drošam darbam.
Darbi, kurus izpilda mūsu krāvēji ikdienā:
- Biroju pārcelšanās serviss Rīgā
- Biroju pārcelšanās serviss Latvijā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Rīgā
- Dzīvokļu pārcelšanās serviss Latvijā
- Krāvēju pakalpojumi
- Mantu pārvešāna
- Mēbeļu piegāde
- Mēbeļu montāžā (salikšana)
- Mēbeļu ulitizācija
- Smagu priekšmetu pārvešana
Mūsu pārvākšanās pakalpojumu ietvaros nodrošinām:
- Nepieciešamības gadījumos pārvākšanos darba dienu vakaros vai brīvdienās
- Bezmaksas konsultācijas
- Individuālo pieeju katrai situācijai
- Operatīvo darbu un uzmanīgo attieksmi pret Jūsu mantu
- Mēbeļu nešanu, demontāžu un montāžu
- Mēbeļu un iekārtu iepakošanu drošākai pārvešanai
- Izdevīgas cenas
- Augstās kvalitātes servisu
- Dažādus apmaksas veidus
- Pārvākšanās pakalpojumus gan privātām gan juridiskām personām
- Piemērotu kravas transportu
- Jebkuras sarežģītības darbu veikšanu (lielgabarīta mēbeļu, seifu un klavieru pārvešanu u.c.)
Mēs veicam:
- mazo un lielu dzīvokļu pārcelšanos
- lielo kompāniju un valsts iestāžu pārvākšanos
- mēbeļu, seifu, klavieru, sadzīves tehnikas pārvešanu
- mēbeļu iesaiņošanu, montāžu
- sarežģītos takelāžas darbus
Mums ir:
- spēcīgie un zinoši krāvēji
- viss nepieciešamais aprīkojums jebkuras sarežģītības pārvadājumam
- liela pārvākšanās pieredze
- plašs apmierinātu klientu loks
- auto ar liftiem ērtam un ātram darbam
- iespēja pieņemt maksājumus skaidrā naudā un ar pārskaitījumu
Mēs strādājam:
- ātri, droši un akurāti
- ar juridiskām un fiziskām personām
- katru dienu, bez brīvdienām
- no 8:00 līdz 20:00
- pa Rīgu, Latviju un Eiropu
Atsauksmes par mūsu darbiem var lasīt mūsu mājaslapā un facebookā.